Începând cu 1 noiembrie 2024, Direcția de Impozite și Taxe Locale Bacău își va desfășura activitatea într-o nouă locație, mutându-se în sediul Primăriei de pe Strada Theodor Aman nr. 94C. Această schimbare are loc în contextul unei reoganizări logistice menite să optimizeze accesul cetățenilor la servicii, beneficiind de un spațiu centralizat pentru interacțiunile cu autoritățile locale.
Relocarea propriu-zisă a echipamentelor și activităților va fi realizată în perioada 28 octombrie - 1 noiembrie, perioadă în care pot apărea întreruperi temporare în furnizarea serviciilor la ghișeu. Pentru a facilita continuarea activităților fără întreruperi majore, cetățenii sunt încurajați să utilizeze metoda online de depunere a documentelor la adresa de email:
Această măsură vine în întâmpinarea nevoilor cetățenilor și face parte dintr-o serie de inițiative de modernizare și digitalizare a serviciilor publice oferite de Primăria Bacău.
(foto: Facebook Municipiul Bacău)